ستاره ی من

شب های پر ستاره

ستاره ی من

شب های پر ستاره

برنده نهایی مسابقه خنداننده‌شو مشخص شد

برنده نهایی مسابقه خنداننده‌شو مشخص شد

امشب در برنامه خندوانه، برنده نهایی مسابقه خنداننده شو مشخص شد.

برنده نهایی مسابقه خنداننده‌شو مشخص شدسرانجام مسابقه «خنداننده شو» به آخر خط رسید.

امشب در برنامه خندوانه، برنده مسابقه فینال خنداننده شو مشخص شد.

میثم درویشان پور توانست از حریف خود مجید افشاری پیشی بگیرد و جایزه برتر خنداننده شو را از آن خود کند. از مجموع سه میلیون و ۴۶۱ هزار و ۱۹۷ رای ، سهم درویشان پور به عنوان نفر اول، یک میلیون و ۹۳۷ هزار و ۹ رای بود.

گفتنی است؛ مسابقه فینال خنداننده شو پنجشنبه شب گذشته، بین مجید افشاری و میثم درویشان پور در برج میلاد تهران برگزار شد. خندانندشو مسابقه استندآپ کمدی مردمی بود که طی آن  شرکت‌کنندگان در گروه‌هایی جداگانه و زیر نظر مربیان خود (رامبد جوان، اشکان خطیبی، حسن معجونی و شقایق دهقان) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

 

انتهای پیام/

 

چه کسی برنده نهایی مسابقه خنداننده شو شد؟

 

کمال کامیابی‌نیا رفت و برگشت می‌شود؟

کمال کامیابی‌نیا رفت و برگشت می‌شود؟

لیست پرسپولیس برای برگزاری اردوی پیش از جدال برابر سیاه جامگان در حالی اعلام شد که خبری از نام کمال کامیابی نیا در آن نیست.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در چهارمین جدال فصل خود برابر سیاه جامگان قرار خواهد گرفت تا امیدوار به کسب پیروزی و حفظ جایگاه خود در صدر جدول باشد. بر این اساس برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان این تیم برای حضور در اردوی پیش از جدال برابر سیاه جامگان را مشخص کرد که در اتفاقی شائبه برانگیز نام کمال کامیابی نیا در آن قرار ندارد.برانکو در این باره گفت :کمال در لیست ما نیست. به خاطر اینکه از وضعیت خودش ناراضی است و به او 24 ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و قرار است امروز با او صحبت کنیم. 


در این رابطه شایعاتی مبنی بر قهر این بازیکن در تمرین روز گذشته با توجه به عدم تعهد مسوولان باشگاه نسبت به مسائل مالی مربوط به او شنیده می‌شود که باعث شد با لباس شخصی در تمرین حضور یابد.


بنا بر اعلام برانکو ایوانکوویچ این بازیکن در لیست بازی مقابل سیاه جامگان در حال حاضر قرار ندارد و باید دید طی 24 ساعت باقیمانده تا این دیدار چه اتفاقی رخ خواهد داد.برانکو در این باره گفته است : او از موقعیتی که در تیم دارد‌ ناراضی است. از طرفی هم در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحی است و طبیعی است که نخواستم بازیکن ناراضی در تمرین باشد و فرصت 24 ساعته‌ای به او دادم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا امکان جدایی او از پرسپولیس وجود دارد یا خیر،‌افزود: طبیعی است که اجازه جدایی داده نمی‌شود. اگر بازیکن مایل به رفتن بود باید همان زمان می‌رفت همان طور که طارمی این شانس را داشت که مذاکره کند. ما به خاطر بازی‌های حساسی که داریم بازیکنی را رها نمی‌کنیم مگر اینکه پیشنهاد 5 میلیون دلاری برایش بیاید.


به گفته برانکو بازی سیاه جامگان یک تست عمومی برای مسابقه الاهلی است و با این وصف شاید کمال شانس حضور در آن مسابقه را هم از دست بدهد.

 

کامیابی نیا البته ممکن است مثل فرشاد احمدزاده پیش از بازی نفت تهران به تیم اضافه شود و فردا هم فیکس باشد کما اینکه برانکو تاکید کرد او به طور قطعی از تیم کنار نرفته و شاید در پایان مهلت 24 ساعته نظرش تغییر کند .

 

دلیل اخراج کریستین رونالدو در بازی

کریستیانو رونالدو به دلیل هل دادن داور در بازی شب گذشته مقابل بارسلونا ۵ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته و در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا، کریس رونالدو پس از گلزنی، لباس خود را از تنش در آورد و با کارت زرد داور مواجه شد. او چند دقیقه بعد در محوطه جریمه بارسلونایی ها متوقف شد که داور معتقد بود او تمارض کرده و بهترین بازیکن جهان را با کارت قرمز اخراج کرد. رونالدو پس از این اتفاق داور را با دستانش هل داد و به همین دلیل، ۵ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.به این ترتیب رونالدوی 32 ساله بازی برگشت سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو را از دست می‌دهد و همچنین در بازی‌های لالیگا برابر تیم‌های دپورتیوو لاکورنیا، والنسیا، لوانته و رئال سوسیه‌داد نمی‌تواند شاگردان زین‌الدین زیدان را همراهی کند.

این در حالی است که باشگاه رئال مادرید در این باره فرجام خواهی کرده بود.


کنایه جنجالی رونالدو به نیمکت بارسلونا بعد از اخراج (عکس)

کنایه جنجالی رونالدو به نیمکت بارسلونا بعد از اخراج (عکس)

به نظر می رسد جنجال های اخراج رونالدو در دیدار برابر بارسلونا در نوکمپ تمامی نداشته باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و در حالیکه در آستانه دیدار برگشت ال کلاسیکو در برنابئو هستیم، هنوز حواشی دیدار رفت و خصوصا اخراج رونالدو بعد از آنچه از دید داور تمارض تشخیص داده شد ادامه دارد و حالا ابعاد جدیدی از این ماجرا منتشر شده است.

 

طبق ادعای نشریه مارکا، رونالدو بعد از دریافت کارت قرمز و هنگامیکه به سمت رختکن در حال حرکت بوده است خطاب به نیمکت بارسا گفته که " اینگونه می خواهید پیروز شوید؟ مقابل حریف 10 نفره"؟

 

البته انگار یک نفر نیز ار روی نیمکت اینگونه پاسخ داده است : "بله البته!"

 

به هر حال، رونالدو به علت هل دادن داور از سوی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا 5 جلسه محروم شد که البته ممکن است در جلسه فرجام خواهی فردا تخفیفی در این خصوص به وی اعطا شود.

 

 

جزئیات شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی


انتشار اولین جزئیات از شهادت محسن حججی

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف جزئیات شهادت پاسدار شهید محسن حججی و نقش پررنگ آمریکا در حمایت از داعش را بیان کرد.

انتشار اولین جزئیات از شهادت محسن حججییک هفته از انتشار خبر اسارت و شهادت پاسدار مدافع حرم محسن حججی به دست کوردلان گروهک تروریستی داعش می‌گذرد؛ شهیدی که همانند اربابش اباعبدالله الحسین (ع) سر از تنش جدا کردند و نحوه شهادتش غوغایی در کشور به پا کرد.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف در خصوص جزئیات و چگونگی به اسارت درآمدن شهید حججی و نقش پررنگ آمریکا در کمک به داعش گفت: "در منطقه حلب یک قسمت مثلث مشترکی بین مرز عراق، اردن و سوریه هست که حالت استراتژیک دارد.

 روز یکشنبه هفته گذشته هواپیماهای آمریکایی یکی از مقرهای همین منطقه که گردان حشدالشعبی حضور داشت را بمباران می‌کند و ۳۰ نفر در این حمله از گردان سیدالشهدای حشدالشعبی شهید شدند.

بلافاصله بعد از این حمله در سحرگاه روز دوشنبه هفته قبل نیروهای داعشی به مقری که شهید حججی هم حضور داشت حمله می‌کنند و درگیری صورت می‌گیرد و حدود ۲ ساعتی هم بچه‌ها مقاومت می‌کنند اما آخر کار یک عامل انتحاری ورود پیدا کرده و شهدای زیادی می‌گیرد.

شهید حججی هم در این عملیات انتحاری مجروح و پهلو و دست راست ایشان ترکش می‌خورد و نهایتا از سه طرف محاصره صورت گرفته و شهید حججی اسیر می‌شود.

بمبارانی که روز یکشنبه توسط آمریکا روی منطقه انجام‌شده بود باعث شد مقر پشتیبان هم از بین برود؛ اما بلافاصله بعد از این حمله نیروهای مقاومت در منطقه حضور پیدا کرده و اکنون این مقر در دست جبهه مقاومت است".

منبع: فارس

انتهای پیام/

جزئیات شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی